  • Data: 2009-08-31 06:21:15
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@I...ml1.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty masz udowodnić, że wada istniała w momencie wydania. Sam fakt
    > rozklejenia się nie jest takim dowodem. Moze być 100 innych powodów.
    > To, że twierdzisz, że obuwie było uzytkowane w takich a takich
    > warunkach nie oznacza, że to jest prawda. Równie dobrze mogłbys
    > powiedziec, że sprzedawca Ci powiedział, ze istniała wada i dlatego
    > klej puścił.

    poprosze o tych 100 powodów - no niech bedzie pierwsze 20.
    Co do prawdomównosci - oczywiscie, ze jak cos powiem, to nie oznacza to, ze
    jest to prawda. Ale jak miałoby wygladac przykładowe udowodnienie takiej
    wady?

    > Ot chociażby długotrwałe wystawienie obuwia na działanie podwyższonych
    > temperatur (kaloryfer, za szybą w samochodzie) lub przechowywanie w
    > warunkach podwyższonej wilgotności. Mogłeś przechowywać w składziku z
    > farbami, gdzie gromadzą się pary rozpuszczalników, mogłeś wreszcie na
    > siłę oderwać tę podeszwę bo Ci się buty znudziły a okres ochrony się
    > kończył.

    w poprzednim poscie pisalem: nie zamoczone, nie rozerwane - załózmy ze same
    sie rozkleiły, ja nic nie oszukuje, nie kłamie [tak dla prostoty rozwazan -
    co ma zrobic uczciwy klient?]
    Na info od przykładowych moich butów nie ma informacji, ze nie mozna ich
    przechowywac na słoncu. Kupujac dostałem info ze do biegania - 2 razy w
    tygodniu do 45 minut. I tyle.

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard