  • Data: 2009-08-31 09:21:13
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@I...ml1.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dostałeś kilka przykładów. Wystarczy.

    podałes kilka, mowiłes o 100.
    No ale fakt - mozna wymyslic 100 - zamrazanie w ciekłym azocie, rzucenie na
    pozarcie dzikom itd - moja wina ze zapomniałem powiedziec iz chodzi o
    zdroworozsadkowe.

    > Nie ma też, że nie można zjeść. Podchodzi do tego emocjonalnie,
    > rozumiem, ale mi się już nie chce tłumaczyć.

    Wiesz, ja nie Amerykanin.
    Nie trzeba mi mowic, ze jak zjem buty to nie moge reklamowac ze sie
    rozpadły. Tak samo jak je potne, zaleje kwasem solnym itp.
    Ale jezeli producent uwaza, ze letnich butów nie powinienem wystawiac na
    słonce bo im wysoka temperatura szkodzi - IMO powinien o tym poinformowac.
    (no i zeby znowu nie sprowadzac rozmowy do absurdów - wysoka, np. 40 stopni
    a nie 150...)

    "Czy ty jesteœ normalny, czy tylko listonoszem?"
    by Jenka