  • Data: 2013-10-19 23:45:59
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.10.2013 21:39, Kris wrote:

    > Kto chce nówke da 400 a używkę wyceni "rynek"

    szacunkowa wycena rynkowa konsoli PS2 z 2 padami jest 4x wyzsza niz
    szacunek komornika.

    ja sie nei pytam o cene wywolawcza, tylko skad komornik bierze
    nierynkowe waertosci i podaje jako wartosc szacunkowa

    > To licytacja i towar jest tyle wart ile ktoś za niego zechce dać.

    Czyli po co komornik podaje szacunkowa wartosc (z dupy wzieta).
    Wystarczy zeby podal minimalna.

    > Bywam na licytacjach komorniczych i uwierz mi że jak dwóch gorącokrwistych zacznie
    licytowac to moze sie okazac że ta konsola pójdzie za 300zł. I to pomimo tego że
    nówka kosztuje 400 a ta z licytacji w sumie nawet niewiadomo czy sprawna. Komornik z
    reguły nawet nie bawi się w uruchamianie licytowanego sprzętu.
    > Pisałem już wcześniej że uczestniczyłem w licytacji starej plazmy którą ktos kupił
    za tyle że o wiele nowoczesniejszy model w sklepie nówke by kupił.
    > Dwóch gości zaczeło przebijać i się zagalopowali;)

    no tak bywa, ale ja nie do tego pije.

    ja pije do "falszowania rzeczywistosci" w wycenach komorniczych.

    jak sie nie zna, to lepiej niech nie podaje, niz wymysla.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx