  • Data: 2013-10-20 21:28:28
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 października 2013 20:31:19 UTC+2 użytkownik hikikomorisan
    napisał:

    > A wirzyciel jak sie cieszy, gdy sie dowie, ze zlicytowano sprzet
    > wartosci 5 tys za kwote 2 tysiace i juz nie ma z czego dluznika
    > oszwabic, i 3 kafle poszly sie jebac...
    Gdybty sprzęt był warty 5 tys to mniej więcej taka kwotą zakończyła by się licytacja.
    Skoro staneło na 2tys to znaczy że mniej więcej taka wartośc sprzetu była.
    Na licytację przychodza kupowac ludzie zorientowani w cenach i uwierz mi ze
    sporadycznie trafisz okazję typu "warte 5tys posżło za 4tys".
    A jak ktoś wyżej pisał- im niższa cena wywoławcza tym więcej licytujacych na starcie.