  • 1. Data: 2013-10-15 18:32:11
    Temat: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: "kashmiri" <k...@l...co.uk>

    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/ko
    mornik-zajal-dzieciece-rowerki,1957220

  • 2. Data: 2013-10-15 20:29:42
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 15.10.2013 18:32, kashmiri pisze:
    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/ko
    mornik-zajal-dzieciece-rowerki,1957220

    Mam wrażenie, że co prawda pani komornik sobie robi kiepski PR wśród
    ogółu społeczeńśtwa, to bardzo punktuje (dodatnio) wśród tych którzy
    mają jakieś długi do wyegzekwowania.

    p. m.

    ps: z lenistwa opieram się tylko na tytule wydedukowanym z linku.

  • 3. Data: 2013-10-16 18:59:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-15 20:29, m pisze:

    > Mam wrażenie, że co prawda pani komornik sobie robi kiepski PR wśród
    > ogółu społeczeńśtwa, to bardzo punktuje (dodatnio) wśród tych którzy
    > mają jakieś długi do wyegzekwowania.

    O tak!

    - Dzień dobry tu Jan Kowalski. Chciałem się dopytać jak idzie egzekucja
    moich 3 tysięcy zł długu od Agaty Nowak?
    - Witam, bardzo dobrze, cały czas się tym zajmuję, zajęłam już 3
    dziecięce rowerki, którymi bawiły się ich dzieci.

    Pełna punktacja.

  • 4. Data: 2013-10-16 20:37:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-16 18:59, PlaMa pisze:
> [...]
    > - Witam, bardzo dobrze, cały czas się tym zajmuję, zajęłam już 3
    > dziecięce rowerki, którymi bawiły się ich dzieci.
    To mogą być markowe "rowerki" po 1,5 tys. każdy, więc nie pitol - nie
    każde dziecko jeździ 20-letnim Wigry 3. Pod artykułem też mnóstwo
    komentarzy debili, którzy zapewne pyskowaliby na dłużników-nierobów,
    gdyby tylko chodziło o ich pieniądze. Z artykułu nie wynika czyj to
    dług, więc można założyć, że np. jakiegoś banku, a nie Kowalskiego,
    który teraz swoim dzieciom nawet Wigry 3 nie jest w stanie kupić, w
    związku z czym na skutecznego komornika wylewa się pomyje.

    Maciek

  • 5. Data: 2013-10-16 20:43:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > To mogą być markowe "rowerki" po 1,5 tys.

    widziales zdjęcia tych rowerków?
    nie?
    więc nie pitol!

  • 6. Data: 2013-10-16 21:38:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-16 20:43, witek pisze:
    > widziales zdjęcia tych rowerków?
    > nie?
    > więc nie pitol!
    A Ty widziałeś? To nie pitol, tylko podrzuć linka. 90% pitolących pod
    artykułem zapewne nie widziało, ale mimo to pitoli.

    Maciek

  • 7. Data: 2013-10-16 21:45:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.10.2013 21:38, Maciek pisze:
    > A Ty widziałeś? To nie pitol, tylko podrzuć linka. 90% pitolących pod
    > artykułem zapewne nie widziało, ale mimo to pitoli.

    Sami wirtuozi, kruca bomba ;)

  • 8. Data: 2013-10-16 22:19:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-16 21:38, Maciek pisze:
    > A Ty widziałeś? To nie pitol, tylko podrzuć linka. 90% pitolących pod
    > artykułem zapewne nie widziało, ale mimo to pitoli.

    Pitolenie pitoleniem, ale przyznasz że baba od dawna nie miała orgazmu :)
    Choć na licytacjach komorniczych są lepsi od niej :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 9. Data: 2013-10-16 23:13:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.10.2013 18:59, PlaMa pisze:

> [...]
    > - Witam, bardzo dobrze, cały czas się tym zajmuję, zajęłam już 3
    > dziecięce rowerki, którymi bawiły się ich dzieci.

    Przyznasz że dla wierzyciela brzmi lepiej niż "na razie nie znaleźliśmy
    nic co możnaby zlicytować"?

    p. m.

  • 10. Data: 2013-10-17 00:02:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > A Ty widziałeś? To nie pitol, tylko podrzuć linka. 90% pitolących pod
    > artykułem zapewne nie widziało, ale mimo to pitoli.

    juz byl
    ale masz jeszcze raz
    http://www.komornikchudy.pl/category/ruchomosci/
    tak 3/4 strony w dól