  • Data: 2013-10-20 08:33:39
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > szacunkowa wycena rynkowa konsoli PS2 z 2 padami jest 4x wyzsza niz
    > szacunek komornika.
    >
    > ja sie nei pytam o cene wywolawcza, tylko skad komornik bierze nierynkowe
    > waertosci i podaje jako wartosc szacunkowa

    > Czyli po co komornik podaje szacunkowa wartosc (z dupy wzieta). Wystarczy
    > zeby podal minimalna.

    > no tak bywa, ale ja nie do tego pije.
    >
    > ja pije do "falszowania rzeczywistosci" w wycenach komorniczych.
    >
    > jak sie nie zna, to lepiej niech nie podaje, niz wymysla.

    I znowu chodzi o strategie motywacyjne stosowane przez komorników.
    Jak dłużnik się przestraszy, że mu się konsola sprzeda za wszawy grosz to
    albo ureguluje zadłużenie albo podstawi swojego licytanta,
    który odkupi jego konsole dla niego. Tym sposobem egzekucja długu jest w
    jakiś sposób skuteczna.

    --
    pozdrawiam, wromek