  • Data: 2013-10-20 08:31:06
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kto chce nówke da 400 a używkę wyceni "rynek" To licytacja i towar jest tyle
    wart ile ktoś za niego zechce dać.
    Bywam na licytacjach komorniczych i uwierz mi że jak dwóch gorącokrwistych
    zacznie licytowac to moze sie okazac że ta konsola pójdzie za 300zł. I to
    pomimo tego że nówka kosztuje 400 a ta z licytacji w sumie nawet niewiadomo
    czy sprawna. Komornik z reguły nawet nie bawi się w uruchamianie
    licytowanego sprzętu.
    Pisałem już wcześniej że uczestniczyłem w licytacji starej plazmy którą ktos
    kupił za tyle że o wiele nowoczesniejszy model w sklepie nówke by kupił.
    Dwóch gości zaczeło przebijać i się zagalopowali;)
    Dokładnie. A w ogóle konsole to chodliwy towar na licytacjach i przychodzi
    sporo ludzi.
    W tym kontekście im niższa cena wywoławcza tym większa szansa na sprzedaż
    tego drożej niż gdyby wywoławcza była niższa.

    --
    pozdrawiam, wromek