  • Data: 2013-10-21 01:14:14
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.10.2013 21:28, Kris wrote:

    > Gdybty sprzęt był warty 5 tys to mniej więcej taka kwotą zakończyła by się
    licytacja. Skoro staneło na 2tys to znaczy że mniej więcej taka wartośc sprzetu była.
    > Na licytację przychodza kupowac ludzie zorientowani w cenach i uwierz mi ze
    sporadycznie trafisz okazję typu "warte 5tys posżło za 4tys".
    > A jak ktoś wyżej pisał- im niższa cena wywoławcza tym więcej licytujacych na
    starcie.

    ale ja nie o ceniewywolawczej ciagle, tylko o "szacunkowej wartosci
    rynkowej"... wyjetej z dupy

    cena wywolawcza: 25 zl
    cena rynkowa*: 50 zl
    cenra rynkowa realna uzywki: 190-250