    From: "NOA" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palą plastikowe butelki...
    Date: Sun, 3 Dec 2006 13:05:44 +0100

    Użytkownik "Stanisława Żwierełło" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:ekuce9$bs6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mieszkam w małym miasteczku,na osiedlu domków jednorodzinnych.Sąsiedzi
    > posiadają piece węglowe w których spalają również różne odpadki,śmieci ,
    > plastikowe butelki,worki itp.
    >
    > Otwarcie okien jest niemożliwe.Panuje straszliwy smród-szczególnie przy
    > bezwietrznej pogodzie , nie ma czym oddychać!Chciałbym tym faktem
    > zainteresować odpowiednie władze.Mam pytanie -jaka instytucja powinna się
    > tym zająć!

    U mnie to samo, ludzie nie maja za grosz wyobraźni, nie dość, że nie mogę
    wywietrzyć domu to nie ma jak z dzieckiem wyjśc na spacer, nie wspomnę juz o
    wywieszeniu pościeli, prania i myciu wiecznie zasmolonych okien.
    Odpowiednim urzedem do zgłoszenia jest na początku straż miejska lub odrazu
    do ochrony środowiska, ale oni to wszystko wiedzą, nie mają natomiast
    odpowiednich "narzędzi" do egzekwowania ustanowionych przepisów.
    Przerabialiśmy to i gucio można zrobić. Mądrala w ochronie powiedział, że
    możemy złożyć skargę, tylko jak, zbiorową, czy na każdego sąsiada z
    osobna???
    Nie znamy nawet nazwisk większości ludzi mieszkających w okolicy, jak
    wszyscy na raz zaczynają wypalać swoje śmieci to nie wiadomo na kogo tą
    skargę składać a OŚ ma miesiąc na sprawdzenie sprawy. Znając życie to
    przyjdą rano jak nikt nie pali bo wszyscy w pracy. Zamknięte koło. Ręce
    opadają :((

    Magda