  • Data: 2012-11-22 17:38:56
    Temat: Re: PZU odmawia wypłaty odszkodowania
    Od: "Arturro" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba odwracasz kota ogonem.
    > Szkodę poniosłeś nie dlatego, że biuro coś zrobiło źle.
    > To Ty niedopilnowałeś tego, do czego jesteś zobowiązany osobiście.
    > Ustawa nie zabrania powierzania tego osobistego obowiązku pełnomocnikowi,
    > ale za to co robi pełnomocnik odpowiada mocodawca.
    Uczepiłeś się "osobiście" ;)
    Sądzę, że zapominasz o tym iż osobiście się odpowiada przed US, a w tym
    przypadku przepisy regulują obowiązki biura a rozporządzenie w sprawie OC
    określa minimalny zakres ubezpieczenia.
    Można się uczepić, że mandat to jest kara umowna ale to by było dziwne.

    > JEŚLI coś powinien płacić, to karę umowną za niewywiązanie się z umowy!

    Ale takiej kary ubezpieczyciel by nie zwrócił, ponieważ kary umowne są
    wyłączone rozporządzeniem, a wtedy nie byłoby tematu!!! ;)