  • Data: 2012-11-22 19:14:00
    Temat: Re: PZU odmawia wypłaty odszkodowania
    Od: <9...@2...191400.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:50ae6194$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Tom N" <4...@8...032036.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie. Przecież jak kupujesz usługę wywiezienia śmieci, to nie doznajesz
    > szkody, a co najwyżej ponosisz koszty.

    Tej niezrealizowanej usługi zapomniałeś dodać.
    A w związku z niewykonaną usługą musiałem ponieść kolejne koszty, żeby w
    śmieciach się nie utopić, i to jest właśnie moja szkoda.
    Tyle, że przykład nieadekwatny, bo ani odbiór śmieci nie podlega
    obowiązkowemu ubezpieczeniu OC przez odbierającego, ani mandatu nie dostanę
    za niewywiązanie się przez odbierającego z umowy, wystarczy, że mam z nim
    umowę.

    ATSD podoba mi się to odwracanie kota ogonem i żonglowanie terminami
    koszt/szkoda, tylko na wstępie ustalmy co rozumiesz jako koszt, co jako
    szkodę -- w tym konkretnym przypadku biura rachunkowego, które czegoś nie
    zrobiło dobrze/wcale -- a nie "śmieciarzy" -- i co jest objęte obowiązkowym
    OC, któremu biuro podlega.

    A może to zwykły podatek od mania biura jest i nic nie podlega jeśli biuro
    nic nie robi, bo i tak podatnik odpowiada bezpośrednio, ale jeśli podatnik
    był /cfany/ to w umowie zawarł kary umowne (w tym za mandat z US)? ;P

    --
    'Tom N'