  • Data: 2012-11-22 18:11:59
    Temat: Re: PZU odmawia wypłaty odszkodowania
    Od: <7...@...181159.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w
    <news:Pine.WNT.4.64.1211221403510.244@quad>:

    > Dobrze, zgoda. Nie to zaakcentowałem co chciałem.

    > Ale mandat dla przedsiębiorcy nie jest za to, co ktoś
    > z biura zrobił lub czego nie zrobił, lecz za to, czego
    > przedsiębiorca nie zrobił (albo robił źle, wbrew przepisom),
    > tak jak Robert pisał.

    Przy takim podejściu powstaje pytanie -- jakie szkody spowodowane przez
    biuro obejmuje obowiązkowe OC?

    Tylko nie pisz proszę, że OC chroni biuro od kosztów w przypadków zgubienia
    powierzonych mu dokumentów -- które klient musi odtworzyć dla własnego dobra
    gdyż inaczej naraża się na mandat.
    Z całej tej dyskusji wychodzi, że obowiązki biura to jedynie przechowywanie
    dokumentów, bo za resztę i tak odpowiada przed urzędami podatnik

    --
    'Tom N'