  • Data: 2004-10-30 11:08:01
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 paź o godzinie 12:27, na pl.soc.prawo, Rodrig Falkenstein
    napisał(a):

    > Czyli sędzia powinien ponosić osobistą odpowiedzialność za ukaranie
    > niewinnego. Jak rozumiem o taka odpowiedzialnosć ci chodzi?

    A nie powinien ponosić odpowiedzialności za *błędne decyzje, wyroki* ??
    Czym on sie różni od kierowcy który spowodował wypadek drogowy?
    czym sie różni od stomatologa który usunie nie ten ząb który bolał??

    Za wydane przez siebie decyzje *każdy* powinien ponosić, bez względu czy to
    sędzia, lekarz, elektryk czy urzędnik.

    Chodzi o to że za wydany wyrok, który okaże się dotyczy osoby niewinnej -
    sędzia winien ponieść konsekwencje - jak najbardziej także finansowe.
    Przecież mogą się ubezpieczyć /forma OC/ na taki wypadek w jakimś TU.

    > Dobra, w takim razie uniewinniam wszystkich oskarzonych, bo mam do
    > spłacenia kredyt na dom i nie uśmiecha mi się płacić odszkodowania gdy
    > nagle się okaze, że facet jest w rzeczywistości niewinny. Po co mam
    > ryzykować?

    Nagle sie okaże?
    A od czego jest postępowanie dowodowe?
    Skoro jest "facet" to paragraf się znajdzie?
    Taka jest Twoja dewiza życiowa, zawodowa?

    Gratuluje :P

    > Wszak lepiej wypuscić bandytę niż skazać niewinnego.

    Co Ty wogóle chrzanisz o skazaniu niewinnego???
    Liczy sie "sztuka" - tzn. osoba która należy ukarać??
    Skoro było przestępstwo - to musi być winny, bez znaczenia czy to sprawca
    czy tez przypadkowa osoba.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423