  • Data: 2004-10-30 15:36:36
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. wrote:
    > Nie do podważenia, nie do obalenia, które jednoznacznie wskazują na niego
    > jako na sprawcę.

    czyli?
    zeznania świadka? ilu? przyznanie się do winy?
    konkretnie proszę

    > No i mamy dwa zupełnie przeciwstawne zeznania. Dlaczego mam wierzyć jej a
    > nie jemu? Niech ona przedstawi dowody że ON ja zgwałcił.
    > Czy skazują za gwałty na podstawie zeznania niby zgwałconej pani? Jeżeli
    > tak, to kapitalny sposób na zrobienie gwałcicielem np. kolegi z pracy który
    > awansował a taka pani nie - i się zemści ;)

    a dlaczego masz wierzyć jemu?

    > Bez dowodów wskazujących że jest on sprawcą? - wypuszczam.

    Są dowody. Zeznania jedynego świadka jaki był - jej. Dlaczego masz jej
    nie wierzyć?

    > Nie ma dowodów że zgwałcił wogóle po raz pierwszy - więc nie może zgwałcić
    > *jeszcze raz*.

    A potem dziennikarze rzucą sie na Ciebie, że puściłeś gwałciciela? I kto
    winny - sąd, przeciez policja się wykazała, prokurator też, a oni więcej
    nie mogą, bo ci źli sędziowie...

    KG