eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY - podzielniki ciepła dostałem wyliczenie ale nie rozumiem NICRe: POMOCY - podzielniki ciepła dostałem wyliczenie ale nie rozumiem NIC
  • Data: 2003-04-03 08:01:57
    Temat: Re: POMOCY - podzielniki ciepła dostałem wyliczenie ale nie rozumiem NIC
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1690.0000005d.3e8bdfc8@newsgate.onet.pl...
    > Ktoś pomoże mi przeanalizować moje wyliczenie podzielników ciepła CO w
    > bloku ... ja z tego dokumentu nic nie rozumiem przeslę na maila

    Te koszty to wylicza się tak.
    Sumuje się z bloku wskazania wszystkich podzielników u wszytkich
    mieszkańców.
    Np niech z tego wyjdzie 1500 jednostek (kresek, czy co tam macie na
    podzielnikach)
    Koszty ogrzewania wyniosły np. niech będzie 300 000 zł za sezon. Te koszty
    to wylicza spółdzielnia jeśli sama ma kotłownię, albo np. suma faktur jeśli
    blok jest ogrzewany jakoś inaczej. W sumie chodzi tu o koszta ogrzewania.
    A teraz matematyka;
    jedna jednostka = 300 000 zł / 1500 jednostek = 200 zł.

    u ciebie jednostek było np. 7
    Koszt ogrzania twojego mieszkania 7 jednostek * 200 zł = 1400 zł
    Koszty sporządzenia rozliczenia (ryczałtowe, albo np. od ilości
    podzielników, albo jeszcze inaczej) 50 zł.
    Razem 1450 zł.

    Twoje wpłaty w ciągu roku 1200 zł.
    Do dopłaty 250 zł.
    OK?