  • Data: 2016-10-07 12:05:18
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-07 o 11:59, Shrek pisze:

    > Dalej nie. Wyobraź sobie, że ktoś do ciebie podchodzi na ulicy i chce od
    > ciebie dowód osobisty. Oczywiście mówisz mu żeby spadał albo podał
    > podstawę prawną. A on na to "Panie Liwiuszu, proszę podać podstawę
    > prawną, że ma pan prawo ze mną rozmawiać anonimowo".
    >
    > Więc ja żądam, żebyś natychmiast podał swój pesel i skan dowodu, albo
    > podał podstawę prawną, że masz prawo pisać na usenet anonimowo:P
    >
    > To nie tak działa:P
    >
    > Co najwyżej w przypadku babci klozetowej ma ona tą przewagę, że to tobie
    > chce się lać, więc ma wyraźny argument w dyskusji na temat
> [...]

    Jesteś mistrzem w analogii z dupy. Postaraj się bardziej na przyszły raz.

    Jeśli historia z kiblem jest dla ciebie za trudna - wyobraź sobie
    analogiczną z hotelem, albo wynajmowanym mieszkaniem. Chcę wynająć
    mieszkanie, przychodzi Shrek, chce się wprowadzić się, ale dowodu nie
    chce pokazać. Kopa w dupę takiemu. W jednym masz rację - ty nie masz
    obowiązku pokazać mi dowodu, ale ja nie mam obowiązku przyjmować ciebie
    lub twoich szczyn ;)

    --
    Liwiusz