  • Data: 2016-10-07 14:53:46
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nt7s17$7fa$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-10-07 o 11:59, Shrek pisze:
    >Jeśli historia z kiblem jest dla ciebie za trudna - wyobraź sobie
    >analogiczną z hotelem, albo wynajmowanym mieszkaniem. Chcę wynająć
    >mieszkanie, przychodzi Shrek, chce się wprowadzić się, ale dowodu nie
    >chce pokazać. Kopa w dupę takiemu.

    A w druga strone - Shrek zada okazania twojego dowodu ?
    I jakiegos papieru potwierdzajacego posiadanie tego mieszkania ?

    >W jednym masz rację - ty nie masz obowiązku pokazać mi dowodu, ale ja
    >nie mam obowiązku przyjmować ciebie lub twoich szczyn ;)

    I tu wracamy do analogii z dupy - a w szkole to co ?
    Dyrektor mowi won, ale dziecko przyjmuje ?

    P.S. w sumie - z podobnej beczki
    http://www.nowiny24.pl/polska-i-swiat/a/chcieli-wypi
    sac-sie-z-kosciola-ksiadz-wezwal-policje,10674454/

    Ale trzeba doczytac do konca przed ocena ... ja mam mieszane uczucia.

    J.