  • Data: 2016-10-07 15:08:50
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2016 o 12:05, Liwiusz pisze:

    > Jesteś mistrzem w analogii z dupy. Postaraj się bardziej na przyszły raz.

    Analogia jest dobra, tyle że tobie nie pasuje.

    > Jeśli historia z kiblem jest dla ciebie za trudna - wyobraź sobie
    > analogiczną z hotelem, albo wynajmowanym mieszkaniem. Chcę wynająć
    > mieszkanie, przychodzi Shrek, chce się wprowadzić się, ale dowodu nie
    > chce pokazać. Kopa w dupę takiemu.

    I dokładnie tak jest, nie chcesz to nie zawierasz umowy. Tyle możesz.
    Natomiast nie możesz komuś zmusić, żeby ci dowód pokazał, bo po prostu
    nie masz do tego podstawy prawnej. Jak się po dobroci dogadacie, to ci
    pokaże, jak nie to ci nie pokaże, a ty mu nie wynajmiesz mieszkania. I
    tyle.

    > W jednym masz rację - ty nie masz
    > obowiązku pokazać mi dowodu, ale ja nie mam obowiązku przyjmować ciebie
    > lub twoich szczyn ;)

    I dokładnie to napisałem. Jak się dogadacie "po dobroci" to jego dowód
    zobaczysz. Jak nie będzie chciał ci pokazać, to najwyżej możesz
    stwierdzić, że w sumie to masz to w dupie i nie musisz mu wynjamować
    mieszkania czy dać skorzystać z kibla.

    Shrek