  • Data: 2003-12-07 15:57:20
    Temat: Re: PILNE-zostałem oszukany
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 16:38:16 +0100
    "Chmielu" <j...@A...pccom.info> naskrobał(a):

    > Krótko:
    > Płyty główne - wymiana niektórych elementów elektronicznych _prawie_
    > nie do odróżnienia od oryginału (fabryki)
    > Dyski twarde - często praktykowane wymiany elektroniki sterujacej z
    > wewnętrznej strony płyty - nie do stwierdzenia bez demontarzu
    > eletroniki dyskuc
    > Praocesory - racja, tu nie mogę nic zarzucić...

    no szkoda ze nie powiedziales ze w prockach wymieniaja tranzystory ;-)

    tam tyle tego schodzi ze nawet jakby chcieli sprzedawac to co
    jest z naprawy itp to by nie dali rady tyle naprawionego sprzetu znalezc.

    Ogolnie to o czym piszesz pewnie wystepuje, jednak nie jest to jak mozna
    po Twojej wypowiedzi wnioskowac wiekszosc, a raczej margines.

    > Z mojej strony to nie była krytyka, tylko wolna reflekcja...
    > Mam przyjemność dość cząsto odwiedzać stronę Warszawskiej Giełdy
    > Komputerowej - taki "wywiad gospodarczy" dla poznania rynku...

    co do strony to ja sie nie wypowiem bo tam nie ma co komentowac ;-)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq