  • Data: 2003-12-07 15:38:16
    Temat: Re: PILNE-zostałem oszukany
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    > akurat co do monitora to byc moze w tym przypadku byla to prawda,
    > ale twoje twierdzenie w temacie.. no na przyklad plyt glownych,
    > procesorow, dyskow twardych.. co najmniej dziwne :-)

    Krótko:
    Płyty główne - wymiana niektórych elementów elektronicznych _prawie_ nie do
    odróżnienia od oryginału (fabryki)
    Dyski twarde - często praktykowane wymiany elektroniki sterujacej z
    wewnętrznej strony płyty - nie do stwierdzenia bez demontarzu eletroniki
    dyskuc
    Praocesory - racja, tu nie mogę nic zarzucić...

    > moze warto zobaczyc aby wiedziec co sie krytykuje?

    O przepraszam...
    Z mojej strony to nie była krytyka, tylko wolna reflekcja...
    Mam przyjemność dość cząsto odwiedzać stronę Warszawskiej Giełdy
    Komputerowej - taki "wywiad gospodarczy" dla poznania rynku...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]