  • Data: 2005-09-02 18:50:08
    Temat: Re: PILNE - dotyczy ksh
    Od: Butterfly <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Sep 2005 17:25:34 +0200, Goomich napisał(a):

    > Butterfly <a...@w...pl> naskrobał/a w

    > Art. 383. § 1. Do kompetencji rady nadzorczej należy również zawieszanie,
    > z ważnych powodów, w czynnościach poszczególnych lub wszystkich członków
    > zarządu oraz delegowanie członków rady nadzorczej, na okres nie dłuższy
    > niż trzy miesiące, do czasowego wykonywania czynności członków zarządu,
    > którzy zostali odwołani, złożyli rezygnację albo z innych przyczyn nie
    > mogą sprawować swoich czynności.
    > § 2. W przypadku niemożności sprawowania czynności przez członka zarządu
    > rada nadzorcza powinna niezwłocznie podjąć odpowiednie działania w celu
> [...]

    O dziękuję... Włąsnie o to mi chodziło. Byłem przekonany ze własciwie tylko
    człoenk rady delegowany przez nią decyzją w formie uchwały moze to zrobić w
    takim wyjatkowym przypadku. Zrodzila sie jednak kolejna wątpliwośc .. jak z
    wpisem do krs. Przecież nie jest członkiem zarządu.. a wykonuje czynności..
    Ale nie ma sie co szczypac.. KRS-y i tak .. no moze dałyby rade rozpatrzyc
    wniosek w ciagu tzrech mesięcy..
    pzdr
    --
    gigimik( at )wp( kropka )pl