  • Data: 2002-02-17 15:24:59
    Temat: Re: P O M O C Y !!! - Falszywa Legitymacja
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo proszę o pomoc lub jakąś poradę: Nie będąc świadoma grożących mi
    > konsekwencji, przykleiłam swoje zdjęcie do znalezionej legitymacji
    szkolnej.
    > Był to bardzo głupi pomysł i okazał się mało skuteczny gdyż konduktor w
    > pociągu odkrył fałszerstwo. Jestem młodą dziwczyną (22 lata), nigdy nie
    > miałam do czynienia ze sprawami sądowymi, a grozi mi powazne oskarzenie
    > (art. 270)... POMOCY! Co Robić?!! jestem przerażona tą sytuacją... Basia
    > (b...@p...onet.pl)

    Drogi Piotrze Zwierzynski - zdecyduj sie, czy jestes mloda dziewczyna (22
    lata),
    czy malolatem, ktory probuje z ludzi balony robic. Czyzbys mial jakies
    problemy ze
    swoja seksualnoscia? Planujesz zmiane plci i nazwiska? Moze grupa o
    psychologii
    bylaby bardziej odpowiednia?

    Szkoda, ze dresiarstwo takze do netu sie przenosi..

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko