  • Data: 2002-02-18 22:44:12
    Temat: Re: P O M O C Y !!! - Falszywa Legitymacja
    Od: "Basia Krzemkowska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolego szanowny, dziękuję za Twą szczerą pomoc. Podziwiam też bystrość i
    zdolności detektywistyczne :). Ale niestety chciałam Cię poinformować, że
    wiadomość na grupę pomógł mi wysłać mój dobry kolega (jego e-mail figuruje w
    kolumnie "Od:", a mój mail podany był w treści wiadomości ).
    Więc proponuję abyś rezultaty swojego śledztwa i ironiczne uwagi, zachował
    dla siebie.

    Pozdrawiam
    Basia

    PS.
    ..A, "dresiaża" to sobie w rodzinie znajdź...