    From: Dorota <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Date: Wed, 11 Jun 2003 03:50:13 +0200

    Użytkownik scream napisał:

    > czy uważasz, że wymachiwanie komuś klamką przed nosem to postawa godna
    > pochwały?

    Nie uważa że należy patrzeć spokojnie jak ci biją, gwałcą kogoś
    bliskiego wśród obojetnie mijającego tłumu, a tłum nie raeguje na nic.
    Więc ty jesteś niezwykle opanowany w takim momencie (napewno każdy w
    takim momencie zachowuje absolutnie zimną krew) i spokojnie wyjmujesz
    komórke , bądź oddalasz się do najbliżej stojącego automatu. Po tym
    wszystkim czujesz się wspaniale, bo świetnie zareagowałeś. Twoja bliska
    osoba jest okaleczona (jeżeli żyje) psychicznie na całe życie. Ale
    spokojnie, jesteśmy w kraju prawa <rotfl>. teraz nastąpi wspniały
    spektakl wielu przesłuchań i zapewniam Ciebie, ze głównie będzie
    przesłuchiwana osoba pokrzywdzona. Będzie maiał zadawane setki pytań,
    jak to było ile trwało, jaki był długi, czy bolało. I tak w kółko.
    Będzie to robiło kilku przedstawicieli naszego prawa <rotfl> w imię
    oczywiście ukarania sprawcy. Pytani będa ciągle te same, zadawane w
    różnej kolejności, przez różne osoby, częśto nie raczace nawet
    przeczytać poprzednich przesłuchań. Potem o ile stan psychiczny
    pokrzywdzonej osoby pozwoli, będzie ona wzywana do sądu na rozprawy.
    Gdzie będzie musiał powtózyć to co mówiła w tzw śledztwie i nie może się
    pomylić bo będzie sądzona za fałszywe zeznania. Musi to wszystko co do
    słowa pamięta. biorąc pod uwagę, że tego typu śledztwa toczą się średnio
    2 lata, to jest wspanaiały okres dla osoby pokrzywdzonej. Wspanaiała
    terapia. Napewno też osoba pokrzywdzona będzie szalenie dumna że
    postąpiłeś tak szalenie odpowiedzialnie. Ups sorka bywa że śledztwo i
    sprawa są szybciej przykłady: ukaranie ludzi którzy w obronie swojej
    własności zabili lub uszkodzili biednego bandziora. Sprawa pani z
    Legionowa była głośna na cały kraj, sprawa człowieka któremu żul wlazł
    przez okno, groził nożem a zastraszany wyrwał ten nóż i ugodził biednego
    żula feee cóż za brak opanowania. Tych spraw było kilka. Jak poszperam w
    swoim archiwum to posatram sie podać: daty, kto i kogo. Bo terminy
    śledztwa i doprowadzenie do ukarania osób broniących swoich bliskich lub
    swojego mienia nie były dłuższe niż pół roku w jednym przypadku, w
    pozostałych krótsze. Również niedawno (nie pamiętam miejscowości,
    poszukam) prokurator uchylił areszt wobec sprawców bestialskiego,
    okrutnego zbiorowego gwałtu. Dzisiaj czytałam kolejną trakcyjną sprawę:
    kilkunastoletni chłopiec został zgwałcony przez kilku chłopaków ze
    swojej szkoły. Nie zrobiono nic w tej sprawie. pogrożono sprawcom i
    powiedziano, ze zrobili be. A matce pokrzywdzonego, gdy skarżyła się że
    syn musi chodzić do szkoły ze swoimi oprawcami, poradzili zmianę szkoły.
    I słusznie, czego baba się czepia. Przecież powiedzieli sprawcom że
    to be a sprawcy wysłuchali. Są za młodzi żeby ich karać. Spokojnie,
    napewno wyriosną na wspaniałcy obywateli i kiedyś na ulicy, gdy ktoś
    zaczepi, będzie usiłował skrzywdzić np jego dziewczyną to on spokojnie
    wyjmie komórkę .....

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542