  • Data: 2003-06-11 11:01:39
    Temat: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Od: andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bc6v66$6ak$1@topaz.icpnet.pl> Leszek napisał(a):

    > Wybacz, ale nie wytrzymałem>Czy Ty coś piłeś??
    > Przecież to co "scream" napisał to jest oczywiste.Broń nie służy do
    > wymachiwania.

    1. Oczywiscie. Przeciez to jasne, ze "bron" (w domysle palna) sluzy jedynie
    temu, by zakompleksione osobniki czuly sie nieco dowartosciowane.
    Jednakze, sa "dziedziny" w ktorych bez broni nie obejdzie sie nawet
    psychicznie zdrowy czlowiek. Ten jednak wie, ze bronia mozna:
    postraszyc (skutecznie odstraszyc)
    uszkodzic (kogos, nie bron) niekoniecznie do niego strzelajac.
    w _ostatecznosci_ strzelic, tez niekoniecznie "prostopadle w oko".
    (skoro w "opisywanym przypadku" do "gwaltu" nie doszlo, bron nie zostala
    "naduzyta" a "pozadany skutek" (odstapienie od gwaltu) przyniosla)

    2. Osoba rozpoczynajaca watek, zwrocila sie na grupe z rzeczywistym
    problemem, niekoniecznie po to by czytac dywagacje nt. chciejstwa
    poszczegolnych obywateli. Przypominam, ze samo "pokazanie" broni
    przynioslo uciazliwe skutki, w takiej sytuacji "rady" screma (wprost z
    powiesci sensacyjnych) wydaja sie byc co najmniej nie na miejscu.
    pozdrawiam Andrzej