  • Data: 2003-06-11 14:54:34
    Temat: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Od: Dorota <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak najbardziej na miejscu.Gdyby doszło do użycia broni (a nie machania nią)
    > i powód jej użycia byłby uzasadniony to na pewno na miejscu pojawiłaby się
    > policja i nie byłoby problemu.
    > A tak mamy grożenie bronią i aresztowanie ( bo nieobecni nie mają racji)/

    Nieobecni owszem ie mają racji, ale jeżli policja widzi że jest ktoś kto
    się interesuje takim delikwentem to warto zaobserwować jak mięknie w
    ciągu kilku godzin. Dodam, że moje zainteresowanie a własciwie działanie
    nie było pt"to jest aniołek.. itd" ale prowadziłam cały czas romowy,
    długie, nie pozwalałam sobie przerwać, byłam po prostu "upierdliwa" w
    sposób spokojny, kulturalny, majac zawsze jakiś kontrargument na teksty
    typu "został pouczony, zna swoje prawa...". Skutek??? Syn jest w drodze
    do domu. A zostałam już telefonicznie powiadomiona przez wysokiego rangą
    oficera. Powiadomienie miało charakter bardzo kurtuazyjny, grzeczny
    wręcz bardzo ciepły w stosunku do mnie. Dziękuje tym co wykazali
    zrozumienie, a tym co go nie wykazali nie życzę takich sytuacji i
    pozdrawiam również

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542