  • Data: 2003-06-11 15:04:36
    Temat: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Od: andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bc7a04$ek4$1@topaz.icpnet.pl> Leszek napisał(a):

    > Coś często nawracasz o tej psychice.Masz jakieś problemy? Opowiedz o tym,
    > może Ci ulży ;))

    Raczej nie, bo to nie moj problem, a osobnikow traktujacych "Gnata"
    (zeby zachowac klimat) jako remedium na _wlasne_ kompleksy. Nie ja to
    wymyslilem lecz madrzejsi odemnie, a ze sie z tym zgadzam to o tym
    pisze...

    > Jak najbardziej na miejscu.Gdyby doszło do użycia broni (a nie machania nią)
    > i powód jej użycia byłby uzasadniony to na pewno na miejscu pojawiłaby się
    > policja i nie byłoby problemu.
    > A tak mamy grożenie bronią i aresztowanie ( bo nieobecni nie mają racji)/

    1. "Machanie bronia" jest jej uzyciem.
    2. To czy powod byl uzasadniony bedzie/jest sprawdzane niezaleznie od
    ilosci trupow.
    3. Problem by byl, o ile jakis "nadgorliwy policjant" nie unieszkodliwil
    by "terrorysty"
    Ale moze to ja sie myle, wiec aby ulatwic Ci wskazanie bledu,
    przedstawie "swoja konstrukcje myslowa":
    skoro za pokazanie broni aresztuja, to raczej nie zrezygnuja z
    aresztowania za "zastrzelenie"
    oraz Twoja (jaka zrozumialem):
    po "zastrzeleniu" na miejscu zdarzenia pojawia sie kapral Pietrzonka,
    ktory oprocz zabezpieczenia sladow zebrania zeznan swiadkow jest wladny
    rozstrzygnac czy uzycie bylo uzasadnione...
    (?!?)
    pozdrawiam Andrzej