  • Data: 2009-02-01 19:44:44
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariuszM" napisał:
    > Dzięki za wsparcie, kłopot w tym, że wolałbym uniknąć policji sądów itp.
    > Napisałem na grupę, bo liczyłem, że ktoś się podzieli sposobem jak
    > skutecznie załatwić taką sprawę.

    no widzisz niestety sie nie da, bo tacy złodzieje/oszuści maja to
    wkalkulowane na zimno że tacy uczciwi jak ty nię będą chcieli sie z
    policją/sądami zadawać.to ichj celowa praktyka, dlatego jak chcesz im dać po
    dupie to niestety policja, a jak wolisz jej uniknąć to pokryjonu stłucz
    szybę w sklepie bądz wieczorem w zakamarku obij właścicielowi gębę beizbolem
    (jak jesteś delikatny to są tacy co to za ciebie zrobią za flaszkę:O) takie
    życie