  • Data: 2009-12-23 14:27:33
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (bo tak zrobiono
    > babci w pierdziszewie dolnym, co opisał Super Ekspres).

    Możesz podać link? Bo ja o tym czytałem w prasie o nieco innym przekroju. Od
    jakiś 7 lat śledziłem tę sprawę. W TV też o niej było.

    > Wątkotwórca popadł w jakiś absurd wykreowany przez samego siebie

    Przez własne doświadczenia, które zdobył w realu a nie na forach internetowych.

    > A mnie (z praktyki) zdawało się, że komornik wpada na adres

    Mam podstawy przypuszczać, że moja praktyka była jednak dłuższa i bardziej
    realna.

    > np celem zapytania CBA CEPIKA, ZUSY USY ...

    Znowu nie przeczytałeś dokładnie. Jeśli gościa poszukuje policja i US, to w ZUS-
    ie też go nie namierzą a CBA nie zajmuje się drobnymi oszustami kredytowymi.

    > ustala co i jak - i następnie trzepie wysłuchanie do wierzyciela
    > z informacją, że dłużnik pod danym adresem nie zamieszkuje.

    Przeczytaj dokładnie o tej sprawie z roku 2000. Komorniczka nazywała się Dorota
    G.-S., Rewir III, Warszawa Mokotów. Błagam! Czytaj posty a później komentuj.
    Podesłać Ci na priva protokół sporządzony wtedy przez pracownika tej
    kancelarii? (Mam zgodę poszkodowanego na udostępnianie tej dokumentacji).

    BTW, miałem w życiu 2 rowery z silnikami, 2 motorowery, 3 motocykle (WFM-125,
    WSK-125, Simson AVO-250), niebawem będę miał Hondę 250. Wiem, że lepiej się
    znasz na tych sprzętach, ale Twoja niewiedza na temat praktyk komorników
    naprawdę zaczyna porażać.

    Pozdrawiam

    Czapla