  • Data: 2009-12-23 18:26:23
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-23 15:27, Czapla pisze:

    > BTW, miałem w życiu 2 rowery z silnikami, 2 motorowery, 3 motocykle (WFM-125,
    > WSK-125, Simson AVO-250), niebawem będę miał Hondę 250. Wiem, że lepiej się
    > znasz na tych sprzętach, ale Twoja niewiedza na temat praktyk komorników
    > naprawdę zaczyna porażać.

    Miszczuniu - skup się. Na codzień param się egzekucją w praktyce
    (jako dłużnik i jako wierzyciel). O motorach wiem tylko tyle, że
    99 % motocyklistów to poje*y. W życiu nie wsiądę na motor po tym
    jak przewieziono mnie w korku w wawie 160 km/h. Na mechanice, a
    w szczególności mechanice motocyklowej znam się jak ty na
    prawie. Patrząc pod maskę własnego auta umiem rozpoznać zbiornik
    wyrównawczy układu chłodzenia, wlew oleju i innych płynów. Wiem
    też jak wyglądają amortyzatory i wahacze w moim aucie, bo mając
    numery OEM kupowałem je "po znajomościach" w hurtowniach. To
    tyle na ten temat.

    Ty zaś z swej szerokiej praktyki w temacie postępowania
    egzekucyjnego nie łapiesz w locie czym jest CBA używane przez
    wierzycieli tak często, jak papier toaletowy przez kobiety w
    toalecie. Na boga - skończ waść.

    6008