  • Data: 2009-12-23 19:56:15
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-23 20:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Gatki za ciasne założyłeś?

    Andrzej - wiem, że jeździsz, dlatego napisałem 99% a nie 100% ;)
    co by nie być celem ataku z Twojej strony ;)

    > A potem trzysta na tylnym kole. I wrobili cie w gwałt staruszki na
    > pasach ;->

    Ne, ale przejażdżka była prawdziwa. Potrzebowałem się w trakcie
    mocnych godzin szczytu dostać z Wawra do galerii mokotów - Czasu
    miałem mniej niż pół godziny. Autem nie było szans. Zadzwoniłem
    do kolegi, który był właśnie w w/w galerii (praca), a wiem, że
    jest motorowym oszołomem. Powiedziałem co i jak i zacząłem
    walczyć z skórzaną kurtką, kaskiem i takimi tam ... Wspomnienia
    oboje mamy nieprzyjemne - jestem najgorszym typem plecaka, który
    ciągle zagląda przez ramię (chciałem patrzeć na licznik) i
    podporządkowuje się tępocie swojego błędnika - motor kładł się
    na prawo - ja "kontrowałem" ciałem na lewo ... Wtedy
    zaliczyliśmy chyba wszystkie czerwone światła, i kumpel
    uzewnętrznił się po przejażdżce, że w Warsiawce nikt nie wpadł
    na to by zrobić zieloną falę gdziekolwiek. Faktem jest, że gdy
    zapalało się zielone na skrzyżowaniu - my już hamowaliśmy na
    kolejnych światłach ... 160 nie była prędkością stałą, ale
    zdarzyło się conajmniej raz kiedy zarejestrowałem tą prędkość
    wychylając się przez ramie pomiędzy stojącymi samochodami. Nigdy
    więcej. Jedyny kontakt jaki nawiążę z 2 kołami to w końcu nabędę
    sobie siakąś agillerę, co by po zakorkowanym wrocku latać :)

    6008