  • Data: 2005-04-21 13:00:49
    Temat: Re: Oskubana przez komornika?
    Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rasosław Mazur napisał:

    > Wygląda na to, że uważasz iż pieniądze należą sie Tobie i tylko Tobie a tak
    > nie jest.

    Uważam, że komornik jest po to (i po to kasuje
    pienieniądze), by egzekwował wyrok sądowy.
    Uważam też, że skoro zajmuję sie egzekucją sama,
    to nie powinien (skoro juz sobie potrącać musi)
    mojej pracy, zachodu przekładac na innych.

    > Może pozwij tez swoich rodziców? W końcu to też krewni Twojego dziecka.

    Czytasz ze zrozumieniem?
    Obowiązek utrzymania dziecka spoczywa na rodzicach
    - w drugiej kolejności na krewnych. Od lat
    utrzymuję dziecko sama. Moi rodzice tez biora w
    tym udział.

    > Pozwać wszystkich, nie ważne czy mają cos wsólnego ze sprawą czy nie tak jak
    > dziadkowie, którzy są nic nie winni, że zrobiliście sobie dziecko!

    Aha - więc uważasz, że wszystko jest oki? Rodzice
    sie rozwodzą - ten kto zatrzymuje przy sobie
    dziecko niech sobie radzi, albo odda do ochronki?
    Ciekawe.....

    > ..czyli niech jej dzieciak zdycha byleby mój poszedł na studia!

    Wybacz - już mnie nie interesują inni wierzyciele
    mojego ex-męża. Równie dobrze mogłabym sie
    przejmowac bankami itp. To nie mój problem - to
    jego długi. Nie będę ich spłacać. Nie po to
    robiłam rozdzielność majątkową i sie rozwodziłam.
    W jego innych alimentach tez partycypować nie
    zamierzam.

    > Jasne, bo ojciec i jego krewni to kupa mięcha do wydojenia a córunia w wieku
    > 19 lat dalej bedzie dziadków doić za sprawą obrotnej mamy!
    > Wstydź się o tym na grupie pisać

    Moja córka ma 6 lat. Od 5 lat nie widziała ojca -
    czasem przykro mi jej tłumaczyć dlaczego - krótko
    mówiąc - ma ją w d*.
    Teściów widziała w życiu raz.
    Więc nie pisz mi tu o wstydzie, dobrze? Pracuję,
    wynajmuję mieszkanie i dbam by dziecko nie
    chodziło głodne i miało łach na tyłek. Nikogo o
    nic nie proszę.
    Zastanów sie tylko co by było, gdyby to mnie
    rodzice wychowali na takiego nieodpowiedzialnego
    dupka.... nic tylko podrzucić dzieciaka do domu
    dziecka - niech sie inni martwią.
    Boże - gdzie sie tacy oderwani od realiów lęgną??

    Eulalka