  • Data: 2006-03-04 11:16:10
    Temat: Re: Oskarzylem prokuratora
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > "..wyglaszanie opinii o kims , ze jest tępy, leniwy, nieobliczalny,
    > arogancki, robi odrażające wrażenie itp. nie mogą być potraktowane jako
    > zniesławienie dopóki nie jest poparte wypowiedziami o faktach. Moze to
    > natomiast niekiedy wypełniać znamiona zniewagi (art 216 KK) jezeli
    > przybierze niedopuszczalną formę, np sprawca nie ograniczy się do oceny,
    > że ktoś jest tępy <<< tu: donosiciel >>> lub nieobliczalny, lecz nazwie
    > go kretynem lub pętakiem <<<tu: podpierdalaczem>>> "

    Jakbyś był rozumny to byś trochę pomyślał. Przecież napisałem o
    społecznej szkodliwości, a więc twierdze że formalnie znamiona to
    wyczerpuje, tylko nie jest przestępstwem z uwagi na znikomą społeczną
    szkodliwość.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"