  • Data: 2006-03-04 14:23:50
    Temat: Re: Oskarzylem prokuratora
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakbyś był rozumny to byś trochę pomyślał. Przecież napisałem o społecznej
    > szkodliwości, a więc twierdze że formalnie znamiona to wyczerpuje, tylko
    > nie jest przestępstwem z uwagi na znikomą społeczną szkodliwość.

    Wydaje mi sie, ze prokuratora obowiazuje szczegolna dbalosc o wizerunek i
    majestat panstwowych organow. Znikoma szkodliwoscia spoleczna byloby, gdyby
    Mietek spod budki z piwem zadzwonil do Manka spod budki z winem i zwyzywal
    go od "podpierdalaczy". Tutaj szanowny pan prokurator uderza nie tyle w
    dobre imie czlowieka, ktorego tak nazwal, ale w dobre imie wymiaru
    sprawiedliwosci, organow scigania i wszelkiego panstwowego geszeftu, ktory
    powinien zachowywac pewne elementarne przejawy przyzwoitosci.

    Pozdrawiam,

    Tiger