    Date: Tue, 28 Dec 2010 10:00:30 +0100
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Os. fiz. wstępuje w stos. najmu - Faktura VAT?

    W dniu 28-12-2010 09:31, kam pisze:

    > a będzie?

    Powinna być.
    Umowa nie przenosi się na nowego właściciela nieruchomości
    automatycznie, chyba że np. w umowie kupna-sprzedaży została zawarta
    taka klauzula (widziałam taką umowę ale nie do końca jestem pewna czy to
    ma moc prawną).

    A swoją drogą jeżeli już nowy właściciel "wskakuje" do umowy na miejsce
    poprzedniego, to jeżeli nie może/nie chce spełnić niektórych
    postanowień, powinno się umowę aneksować.
    Można np. zamienić fakturę VAT na rachunek.

    Pozostaje kwestia pieniędzy.
    Wynajmujący chce więcej (kto by nie chciał?), najemca nie chce więcej
    płacić (kto by chciał?) - sytuacja jakich wiele codziennie w życiu
    gospodarczym
    Trzeba się dogadać albo rozstać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl