  • Data: 2020-11-06 11:41:48
    Temat: Re: Organizacja nauki zdalnej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:43c11084-f065-4545-a2d9-82f7cd4bc294o@g
    ooglegroups.com...
    W dniu czwartek, 5 listopada 2020 19:54:28 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż
    napisał:

    >Ja bym się raczej pytał, czy szkoła ma prawo wymagać, żeby uczeń miał
    >w domu komputer (zapewne z windows, podobno teams na linuxa jest, ale
    >walczyć mi się nie chciało, a może to być takie "podobno" jak
    >"podobno NT jest zgodne z POSIX" "o, dobrze to ująłeś")
    >z kamerką i mikrofonem (w laptopach zwykle są, ze stacjonarnym
    >gorzej)

    Kamerka moze niepotrzebna - do zadawania pytan wystaczy mikrofon.

    > - albo przynajmniej tablet czy telefon -

    Telefon czesto ma, choc w 1 klasie to niekoniecznie, albo nie
    smartfon.

    >oraz sam sobie opłacał dostęp do netu

    Jak ma kompa/telefon, to pewnie i net ma. A w razie czego - nieduze
    pieniadze ...

    >(no, tutaj jeszcze jest BDI, ale z kapciem co godzinę - że też swoją
    >drogą żaden debil nie pomyślał, żeby tego kapcia w końcu zlikwidować,
    >a najlepiej też to rozłączanie co godzinę - no ale i tak dobrze, że
    >to jeszcze jest, łabędzi śpiew p. Streżyńskiej - i naprawdę tutaj aż
    >się ciśnie pod palce "szanuj ministra swego, możesz mieć gorszego" -
    >psy na biedaczce wieszali, a teraz chciałoby się choć taką)?

    Zaraz zaraz - dzieki Strezynskiej ten BDI jest.
    Wymog sie chyba skonczyl, teraz Solorz daje chyba z wlasnej woli ...
    ale przeciez on nie filantrop - chce zarabiac a nie rozdawac.
    A predkosc ... starczy na video ?

    na papierze i druku by zaoszczedzil :-)

    J.