  • Data: 2004-05-10 01:00:15
    Temat: Re: Telekomunikacja, było: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c7mgnk$k9p$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego miałbym nie przerobić takiej ilości chętnych!?
    > W czym problem!? Brakowało niby wtedy ludzi do tak prostej pracy jak
    > wysyłka paczki?

    Wiesz, przyjęcie nowego abonenta do sieci to nie tylko wysłanie paczki.
    Trzeba jeszcze kilka innych czynności wykonać. Po za tym jestem
    przekonany, ze przy takim systemie po dwóch miesiącach okazało by się, ze
    tak ze 30% telefonów sprzed trafił szlak, bowiem zakupiono je na podstawie
    sfałszowanych dokumentów.