  • Data: 2004-05-09 23:12:11
    Temat: Re: Telekomunikacja, było: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

> [...]
    > Większość z nich od lat. Koszt podłączenia to 670 zł plus co najmniej 30 zł
    > za badziewny telefon.
    >
    > Gdybym to ja był szefem, któregoś z GSMu - to:
    > 1.Wydrukowałbym we wszystkich gazetach umowę wraz z drukiem
    > przelewu/wpłaty 700zł,
    > kolejność realizacji zamówień zgodna z kolejnością otrzymywanych umów.
    > 2. Ustalił opłaty: 10 groszy za minutę rozmowy, abonament 40 zł.
    >
    > Na drugi dzień po ukazaniu się gazet miałbym CO NAJMNIEJ 10 milionów
    > klientów,
    > tydzień później 7 mld złotych na koncie firmy.

    Na drugi dzień miałbyś 9 milionów niezadowolonych klientów oczekujących
    na aktywację karty, bo nie byłbyś w stanie przerobić takiej ilości
    chętnych, a za miesiąc wypłacałbyś odszkodowania za niewywiązanie się z
    umowy i miałbyś 7 nld długu to spłacenia.

    > Pozostałe firmy gryzłyby ściany z rozpaczy, takoż TPSA bo po kolejnych
    > paru miesiącach straciliby kilka milionów klientow.

    Pozostałe firmy miałyby z ciebie niezły ubaw, patrząc jak mają jedną
    konkrencję mniej.

    > Żadnych reklamacji. W ustawie byłby obowiązek rozliczania wg stawki jego
    > rodzimego
    > operatora lub też wprowadzenia głosowego ostrzeżenia przed nawiązaniem
    > połączenia.

    Czyli chcesz zrobić to samo, na co tak głośno narzekasz. Zabronić czegoś
    ustawowo. Coś mi za bardzo Kalego przypominasz z tą swoją filozofią.

    > Nie łapaliby się. Patrz wyżej. Notabene system, w którym przy roamingu
    > płaci się jednemu i drugiemu operatorowi jest złodziejstwem.

    Masz rację. Jeżeli będziesz pośrednikiem między mną a jakąś inną firmą,
    to ci się nic nie należy. Tu cię chyba poprę.

    > Przecież Plus by zapłacił Erze dokładnie to co Ty wydzwoniłeś z sieci..ERY
    > i co wpłaciłeś na konto Plusa zamiast Ery!
    ?????
    O czym ty piszesz bo nie rozumiem. Przed chwilą napisałeś, że
    pośrednikom się nic nie należy.

    Generalnie jestem jednak za zniesieniem zakazu roamingu pomiędzy
    sieciami na dzień dzisiejszy.
    Natomiast jestem za takim rozwiązaniem, aby roaming był wyłączony i
    należałoby go sobie "ręcznie" aktywować.
    Nie będzie wówczas niespodzianek, że nagle rachunek ma kosmiczną kwotę.