  • Data: 2006-12-18 11:00:28
    Temat: Re: Oprogramowanie - legalnosc
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-12-2006 o 11:22:30 Olgierd <n...@n...spam.no.problem>
    napisał(a):

    > Nie wywołuj wilka z lasu! ;-)

    Jestem ciekaw stanu faktycznego. Sądząc po płomiennych i wiecznie
    niezakończonych dysksjach
    na tej grupie, widać że billowy FUD działa doskonale. Przykładowo
    przeczytaj treść licencji
    OEM najnowszej(od windy), poczytaj wyjaśnienia na bilowych stronach i
    powiedz mi czy jesteś pewien
    na 100% bez cienia wątpliwości że możesz kupić winde XP OEM, zainstalować
    na swoim kompie ot tak
    i być w świetle wymagań billa ok. Ja może jestem matołkiem, ale _nigdzie_
    to nie jest jasno napisane
    - są tylko frazesy że OEM może być zainstalowany przez fachowca z zestawem
    OPK, jeśli natomiast
    lamerski user otworzy OEMa to w tym momencie sam się staje producentem i
    musi świadczyć usługi pomcy
    technicznej bla bla bla. Niby wiadomo o co chodzi ale jak dla mnie to
    dalej jest FUD,
    (chociaż w moim subiejtywnym odczucio mniejszy niż poprzednio).

    A wilka z lasu się nie boję, jakbym jechał na piratach to bym pisał przez
    Tora,
    z kafejki na drugim końcu miasta, albo nie pisał wogóle :)

    pozdrawiam