  • Data: 2007-04-04 00:28:49
    Temat: Re: Opinie o produkcie na forum a zabroniona konkurencja?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.04.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "kolczyk" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Osobą właściwą do wydawania zarządzeń w postępowaniu przygotowawczym jest
    > prokurator, a nie potencjalny pokrzywdzony. Skoro pokrzywdzony prosi, to
    > właściciel dla przyzwoitości i o ile ma na to ochotę oczywiście może te dane
    > zarchiwizować na wszelki wypadek, ale usuwać nie ma żadnego obowiązku. To tak,
    > jakby ktoś miał pretensje do MPK z tego powodu, że na ścianie przystanku
    > napisano obraźliwe teksty pod jego adresem. Bzdura totalna.

    Wydaje mi sie, ze jest pewien obszar co do którego można mieć wątpliwości,
    ale przyznam że nie wiem gdzie przebiega granica: Ktoś posłał np.
    materiały pedofilskie, kradzione oprogramowanie etc. Czy świadomość
    obecności takich materiałów nie obliguje admina do zablokowania do nich
    dostępu? Per nieinternetowa analogia: ktoś wrzucił coś komuś do komina i
    to coś strasznie truje, emituje (cokolwiek szkodliwego). W obu przypadkach
    mamy do czynienia z sytuacją gdy zaniechanie powoduje wyraźną szkodę lub
    powiększenie szkody. Co z takmi sytuacjami gdy pojawia się kwestia obrony
    określonego dobra?

    --
    Marcin