  • Data: 2007-07-31 10:39:47
    Temat: Re: Olbrzymia cena za wykup komunalnego.
    Od: satss2 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Parę lat temu gmina sprzedała inne mieszkania komunalne z
    bonifikatą. Podobno jest przepis, że bonifikata musi być taka sama
    (nie mniejsza) dla wszystkich mieszkańców danej gminy.
    2. "Mieszkanie komunalne może wykupić tylko lokator, który je zajmuje"
    - taką informację znalazłem w necie, ale nie mogę znależć podstawy
    prawnej.
    3. Otrzymałem zawiadomienie, że w ciągu 14 dni od otrzymania pisma
    muszę w formie wniosku wyrazić chęć zakupu najmowanego lokalu w trybie
    bezprzetargowym za cenę określoną w operacie sporządzonym przez
    rzeczoznawcę i że jeżeli zrezygnuję z wykupu gmina da mieszkanie pod
    przetarg (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 Art. 34 mówi o minimum 21
    dniach na zastanowienie - co z tego wynika?)
    4. Nie otrzymałem żadnych szczegółowych warunków wykupu mieszkania.
    5. Operat, w formie kartki ksero dostarczyła mi sąsiadka. Nie ma na
    nim żadnych pieczątek gminy, jest tylko wycena mieszkania z gruntem.