  • Data: 2007-07-31 14:03:49
    Temat: Re: Olbrzymia cena za wykup komunalnego.
    Od: satss2 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że na spółdzielcze jest teraz przymus bonifikaty. Komunalne jest
    na innych zasadach, ale gminy też udzielają, mimo, że nie muszą,
    podobnych bonifikat. Kilka mieszkań w gminie poszło z bonifikatą. To
    znaczy, że radni dają bonifikaty na zasadzie widzi mi się? Czy aby na
    pewno jest przepis, że mieszkanie komunalne można kupić z lokatorem?
    Może wcześniej gmina musi rozwiązać umowę najmu z obecnym lokatorem
    gwarantując mieszkanie zastępcze i dopiero wtedy może opróżnione
    mieszkanie wystawić na przetarg?