  • Data: 2007-07-31 10:28:09
    Temat: Re: Olbrzymia cena za wykup komunalnego.
    Od: satss2 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Parę lat temu w tej samej gminie sprzedano mieszkania komunalne z
    bonifikatą.
    1. Czytałem, że na terenie tej samej gminy bonifikata musi być taka
    sama dla wszystkich wykupujących, znaczy nie może być niższa. Jeżeli
    jest niższa można odwołać się do sądu, który nakazuje gminie
    wprowadzenie bonifikaty.
    2. "Mieszkanie komunalne może wykupić tylko lokator, który je
    zajmuje." - przeszukując net znalazłem taką informację, jednak nie
    mogę znaleźć podstawy prawnej.
    3. Z gminy nie otrzymałem żadnych formalnych dokumentów (z
    pieczątkami) odnośnie wyceny i warunków sprzedaży.
    Operat, to zwykła kartka ksero z wyceną bez żadnych pieczątek.
    4. Otrzymałem jedynie pismo, że w ciągu 14 dni od otrzymania muszę w
    formie wniosku wyrazić chęć zakupu w trybie bezprzetargowym
    najmowanego mieszkania za cenę określoną w operacie sporządzonym przez
    rzeczoznawcę majątkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 Art. 34
    mówi o minimum 21 dniach na zastanowienie się) - co z tego wynika?