  • Data: 2007-07-31 08:08:02
    Temat: Re: Olbrzymia cena za wykup komunalnego.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jul 2007, witek wrote:

> [...]
    [...]
    [...]
    > Te mieszkania za 10% dotyczą spółdzielni.

    Nienienie.
    Całkiem sporo gmin daje bonifikatę przy wykupywaniu mieszkań komunalnych,
    rzeczywiście w części jest to 90% / 10% do zapłacenia - acz wydawało mi
    się, ze raczej jest to *maksimum bonifikaty* (a nie "maksimum wartości"),
    zaś część gmin ma drożej (np. 70% bonifikaty / 30% do zapłaty).
    No i bonifikata nie dotyczy innych wydatków - np. cena gruntu jest
    "rynkowa", opłaty notarialne też (a że jak chcesz załatwić szybko,
    zostaje Ci się zgodzić na notarusza "u którego gmina często załatwia" :>
    to i niekoniecznie musi to być najtajnszy w okolicy).
    Niemniej prawdą jest - w części gmin *za mieszkanie* wystarcza zapłacić
    10% wartości z wyceny.

    A nie może im dać "lokalu zastępczego"?

    pzdr, Gotfryd