  • Data: 2016-02-14 18:41:37
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jesteś bezczelny.
    policjant nie jest nomalnym człowiekiem, bo nikt normalny tam nie idzie
    pracować.
    Tam idą ludzie z jakiegoś motywu:
    najczęściej jest to spaczenie polegające na żądzy władzy,
    często są motywy zarobkowe - tacy ludzie dopuszczją dowolnie dalekie
    złajdaczenie się dla pieniędzy,
    kolejny motyw to emerytury.

    Normalny człowiek, mający jakieś poczucie godności by się nie złajdaczyć i
    nie wdepnąć w te mafię, nie wejdzie tam.
    O tym wiedzą nawet dzieci i wiedziały od kilku pokoleń.

    A jak policjantem jest taki element to trudno oczekiwać by on pszestszegał
    prawa i regulaminu.
    Do mnie policjant darł się "stuj bo stszelam!", bo hciał mi nielegalnie
    oddać zabrany pszez policję też nielegalnie komputer . To jest normalne?
    Inny policjant do mnie stszelał na terenie sądu, całkwicie bezprawnie, bo w
    ręku miałam kwit z nielegalną adnotacją skorumpowanego sędziego o odmowie
    ksera kilku stron z akt sprawy w sądzie pracy ( bo pracodawca mi nie
    zapłacił).
    Itd itp.
    To jest normalne?

    Jaki procent jest tam ludzi w normie?
    Powiesz 5%?
    I będziesz w błędzie, nie może być 5% ani nawet mniej, bo normalny tam nie
    trafi.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)