    From: "Indalo" <i...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogromne alimenty !!!
    Date: Sun, 8 Sep 2002 12:48:36 +0200

    >Ale najważniejszym i niezaprzeczalnym faktem jest również to, że trzeba
    ponieść konsekwencję swojego czynu.
    >Nie można zasłaniać się powyższymi argumentami.
    ciekawe czy masz dzieci...

    >Dzieci to nie zabawka, którą można odłożyć w kąd kiedy nam się już znudzi.
    Konsekwencja to podstawa dojrzałości.
    >Współczuję wszystkim ojcom, jeśli wogóle można ich tak nazwać, którzy
    wszystko robią by płacić jak najmniej.
    jasne - kobieta odchodzi, zabiera dziecko, szantażuje Cię, a Ty masz jej
    zapewnić byt, bo była niezła w łóżku na początku...
    i myślałeś, że jest Ci najbliższą osoba poza rodzicami

    >Powiadam wam, że z chwilą
    >poczęcia waszych dzieci staliście się nie ważni, wasze potrzeby spadły na
    dalszy plan. A dzieci od tej chwili stały się dla waś świętością. Brać się
    darmozjady do >roboty, jakiejkolwiek, bo to jest teraz waszym największym
    obowiązkiem.
    Kaznodzieja?! A jak mimo wszystko kobieta odchodzi, mimo tego że pracowałęś
    więcej, żweby zarobićna rodzine, dom, samochód...

    >Jeśli kogoś obraziłem to najwidoczniej do chwili przeczytania tej
    wiadomości nie zrozumieli o co w tym wszystkim biega.
    >Pozdrawiam wszystkich, którzy myślą podobnie jak ja.
    Mam nadzieję, że dorosłe zycie zweryfikuje Twoje 'dziewicze' poglądy
    Bez urazy

    Marcin