  • Data: 2002-09-06 19:32:10
    Temat: Re: Ogromne alimenty !!!
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytanie brzmi - czy można zabrać człowiekowi na poczet alimentów
    więcej
    > pieniędzy niż oficjalnie zarabia ?

    Można ponieważ alimenty sąd zasądza badając możliwości a nie tylko zarobki.
    powinien złożyć wniosek o zmniejszenie. Sąd zbada jeszcze raz możliwości
    alimentacji i ustali je ponownie. Brane są też albo przede wszystkim
    potrzeby dzieci. Jeżeli rodzic nie jest w stanie ich zaspokoić to wypłacane
    są z funduszu alimentacyjnego. Niedawno myślałem, że można za to siedzieć
    ale grupowicze bieglejsi w praktyce prawnej wyprowadzili mnie z błędu. Sporo
    było na ten temat na grupie - zalecam archiwum. Niekiedy rozumowanie jest
    takie: jak płaci to może a jak może to niech płaci. Przykre.
    DD