  • Data: 2003-07-30 11:33:46
    Temat: Re: Ofiara pobicia i Policja - prosze o pomoc
    Od: "Rafal Majewski" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > żeby wezwać karetkę (z krwią lecącą ciurkiem z rozwalonej głowy) spotkałem
    > patrol policji - wysiadali właśnie z radiowozu. mówię im co się stało, a
    > oni, że mam iść sobie łeb zszyć to cytuję: "może mi przejdzie ochota
    > szukania sprawców". zapytałem czy nie mogliby mnie podwieźć do szpitala
    > (było tego koło 800m, ale już mi się nieźle w głowie kręciło) w odpowiedzi
    > usłyszałem, że mogą mnie podwieźć co najwyżej na komisariat i mnie zamknąć
    > bo pewnie sam zaczepiłem niewinnych ludzi... łeb rozwalony kastetem jakoś
    > ich nie przekonywał, że miałem spotkanie z grupką kiboli.

    "Takie sa nasze realia" bo ludzie tak zostawiaja te sprawy. Gdyby kazdy w
    takim przypadku pisal zazalenie na takich policjantow to moze te debile
    zachowywaly sie inaczej. Uwazam rowniez ze nalezy zglaszac kazde nawet
    najdrobniejsze wykroczenie/przestepstwo bo to im doda roboty i popsuje
    statystyki i wtedy zamiast wyzywac sie na kierowcach ladujac im mandaty
    niewiadomo za co to moze wezma sie sciganie bandziorow.
    Z opisu wynika ze raczej nie miales swiadkow tak wiec pewnie sprawa utonela
    by gdzies w aktach, w opisywanym przezemnie przypadku bylo kilku swiadkow
    jego bezczelnych odzywek i dlatego nie mam zamiaru tej sprawy sobie odpuscic.
    To ze kilka lat temu zmienili nazwe z milicja na policja tak naprawde niczego
    nie zmienilo, nietety jak gdzies jest bijaktyka to policjant jest pierwsza
    osoba ktora daje dyla z tego miejsca, a jak szukasz pomocy to policjant jest
    pierwszy ktory ci przyp**** ... Tak nie powinno byc .

    Nic dodac nic ujac :-( Szczera prawda
    Dzieki za odzew

    Rafal