  • Data: 2003-07-30 07:19:06
    Temat: Re: Ofiara pobicia i Policja - prosze o pomoc
    Od: "marcin" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    takie sa niestety nasz realia. miałem podobny wypadek. idąc do telefonu,
    żeby wezwać karetkę (z krwią lecącą ciurkiem z rozwalonej głowy) spotkałem
    patrol policji - wysiadali właśnie z radiowozu. mówię im co się stało, a
    oni, że mam iść sobie łeb zszyć to cytuję: "może mi przejdzie ochota
    szukania sprawców". zapytałem czy nie mogliby mnie podwieźć do szpitala
    (było tego koło 800m, ale już mi się nieźle w głowie kręciło) w odpowiedzi
    usłyszałem, że mogą mnie podwieźć co najwyżej na komisariat i mnie zamknąć
    bo pewnie sam zaczepiłem niewinnych ludzi... łeb rozwalony kastetem jakoś
    ich nie przekonywał, że miałem spotkanie z grupką kiboli.
    z perspektywy czasu cieszę się, że skończyło się tylko na szwach, lekkim
    wstrząsie mózgu i półrocznym bieganiu po szpitalach i różnych badaniach.
    a co do naszej "policji" to mam o nich jak najgorsze zdanie. uważam, że są
    to ludzie, którym uderza do głowy mundur i w rzeczywistości to my powinniśmy
    bronić się sami, bo na nasze organy ścigania nie ma co liczyć. korupcja i
    lenistwo przeżarły ich struktury... niestety...

    pozdrawiam

    M.