  • Data: 2002-10-12 16:29:26
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji ZUS. Rozprawa w=?iso-8859-2?Q?s=B1dzie.?=
    Od: <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "ROZPOZNANIE: Głuchota obustronna. Szum uszny obustronny. Skrzywienie
    > przegrody nosa. Przewlekłe ropne zapalenie migdałków podniebiennych.
    >
    > WNIOSKI: Na podstawie badania laryngologicznego i przedstawionej
    > dokumentacji stwierdzam u badanego rozpoznania jw. ze średnim ubytkiem
    > słuchu wynoszącym 100%. W zakresie laryngologicznym odwołujący
    > nie utracił zdolność do wykonywania jakiejkolwiek pracy zgodnie
    > z poziomem posiadanych kwalifikacji. Słuch badanego jest społecznie
    > niewydolny. Odwołujący utracił w znacznym stopniu zdolności do pracy
> [...]

    Witaj:)

    Z tego co opisałeś wydana opinia jest niespójna.Biegły sądowy najpierw
    ustalił ,że stan zdrowia nie uległ zmianie od badania 1999r.,kedy to
    orzeczono całkowita niezdolność do pracy.W dalszej części opinii zaś
    okreslono,że odwołołujący w znacznym stopniu utracił zdolność do pracy z
    poziomem posiadanych kwalifikacji- co zgodnie z art. 12 ust 3 ustawy o
    emeryturach i rentach znaczy ustalenienie częściowej niezdolności do pracu.
    Wobec powyższego musisz wnieść pisemnie zarzuty do tej opinii,przed rozprawą.
    Sąd przysyłając opinię winnien poinformować o tej możliwości.
    Niepodałeś jeszcze od jakiej decyzji się odwołałeś - wstrzymującej wypłatę
    renty rodzinnej?I dlaczego zostałeś ponownie badany skoro ostatnie badanie
    było w lutym 2002r.
    Nadmieniam,że prawo do renty rodzinnej dawałobo ustalenie u Ciebie
    całkowitej niezdolności do pracy powstałej w okresie uprawniajacym do zasiłku
    rodzinnego /do 16 r.życia/.
    Acha jeszcze jedno obecnie /od 1999r/ nie można ustalić prawa do renty
    uczniowskiej,jednak osoby pobierające taka rentę ,które zostana nadal
    zaliczone do całkowicie niezdolnych do pracy pobierają ja nadal.
    Pozdrawiam.